Kapitel 57: OPERATION IGEN......



Ur dagboken:

Torsdag 8/6

Jag sover bara nån timme åt gången på nätterna...
Kommer inte ihåg när jag sov en hel natt sist....
Ringde hem och väckte Sonen och Ebba vid 7...
Det är ett sånt fruktansvärt liv i den här staden....  
De gräver och pålar på flera ställen i stan

När jag ringde THIVA sa de att operationen blir av klockan 10...
Hoppas det stämmer nu då.
Ska se till att jag är där i god tid innan....

Jag och Mannen var där strax efter 9 och förberedelserna var i full gång...
Då är du minsann munter när du vet att du ska få sova i flera timmar.....
Kvart i tio kom operationsteamet och hämtade henne....
När de hämtat henne ville en läkare prata med oss....
Hon berättade lite om mötet som var i går och sa att personalen på THIVA var bekymrad  eftersom Mela sagt till de att hon inte ville leva längre...

Tydligen har hon sagt det flera gånger när inte vi har varit här och inte bara den gång i urträningen....
Jag vet inte vad jag ska tro....
Till oss säger hon att hon inte vill dö....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0