8 JULI.....

 
..........och min födelsedag......
Fast såna känns rätt onödiga nuförtiden...
Ålder är bara siffror....
När man var yngre avrundade man gärna åldern uppåt....
När man blir äldre avrundar man den neråt med ett plus efter.....
 
Jag firade inte alls idag....
Lilla Myran hamnade på sjukhus igår efter att ha haft nästan 40 graders feber i flera dygn...
Sänkan var hög och det fanns bakterier i urinen så trolig urinvägsinfektion var diagnosen...
Antibiotika i dropp åtminstone tills i morgon så kanske de får åka hem sen...
Hoppas, hoppas, hoppas.....

Mannen och jag hade ju tjatat till oss en hel helg med Myran och så blev hon sjuk : (
Stackars henne.....
Men hon är skyldig oss en ny helg har hon lovat.......
 
Så lördagskvällen tillbringade Mannen och jag på sjukhuset med Myran och Dottern...
Dottersambon var inte hemma så vi höll henne sällskap......
Åkte upp med frukost i morse och stannade tills Sambon kom........

Åkte hem och blev uppvaktade av Sonen och hans familj...
Plockade fram tårtan jag gjorde i går (läs lördag) när  min bror uppvaktade mig....
Dottern ville inte ha "begagnad tårta" som hon kallade den så hon och sambon fick ingen tårta......
 
Ganska skönt att ickefira födelsedagen faktiskt....
För som sagt var...Det är ju bara siffror........
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0