FULLT UPP OCH STADIGT NERÅT....

 
Hej Hej
Jag har absolut inte glömt er men som vanligt har jag mer att göra än vad jag har tid till det....
Julen står för dörren och med det julkonserterna...
Det är något visst med att sjunga julsånger i kyrkor......
 
Sedan har jag börjat projekt renovera hallen...
Inte det mest optimala när man har miljoner saker som väntar...
Därför har det dragit  ut på tiden och vi har fått parera mellan slipdamm, färgburkar  och att alla hallmöbler står i vardagsrummet.....
Min förhoppning var att det skulle vara klart till 1:a Advent men det vette katten.....
Får nog flytta fram det datumet....
 
Hade tagit ledigt igår och idag för att bli klar men har tillbringat dagen hos veterinären med Liten.....
En massa blodprover och urinodlingar och ett djupt hål i plånboken....
Men Liten har tydligen inga allvarliga sjukdomar trots en massa symptom och det var ju huvudsaken.....
Fast det är surt att det kostar så förbannat mycket att bara gå innanför dörren hos veterinären...
 
Tre veckor med viktväktarna och jag har gått ner 7 kg.....
Det är ju inte klokt egentligen....
Men det fungerar utmärkt och jag känner mig så nöjd med programmet...
Köpte nya jeans idag då de andra är för stora...
Skönt att köpa kläder i MINDRE storlekar i stället för STÖRRE......
 
Ja det var väl en liten lagom uppdatering om vad jag pysslat med den sista tiden....
I morgon är det jobb i ottan som gäller så nästa punkt på agendan är att gå och lägga mig....
Go natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0