JOBBA, JOBBA, JOBBA........



Ja jag vet...
Jag är urusel på att blogga.....
Det känns som jag inte har så mycket vettigt att delge er här......
Jag jobbar, äter och sover...
Så känns mitt liv just nu......
Har jag nån ynklig tid över så vill jag helst tillbringa den med nära och kära.......

Idag var en sån dag......
Dottern och Myran landade här medan Dottersambon hjälpte Sonen att tapetsera...
Vi åkte till City och vandrade runt i relativt tomma affärer....
Strosade runt i solskenet och tittade på folk........
Hade dåligt samvete för att jag inte tog med Grodan men det fanns inte plats för två vagnar i bilen.....

Sonen åkte sen till Grannlandet i Väst för att jobba....
Jobba, jobba, jobba.....
Går livet inte ut på annat??
Innan han for iväg lade han ut denna artikel på Facebook....
Tänkvärda ord som man ändå aldrig följer.......
Varför???



Är det inte sant så säg......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0