HMMMMMM.....



Sen jag skrev sist har våren övergått till vinter trots att jag vred fram klockan till sommartid förra lördagsnatten...
Idag är det snöstorm och nollgradigt ute....
Hade tänkt åka och göra vårfint hos Mela men det är ju ingen större idé idag.......

Veckan har varit präglad av jobb och utbildning.......
Tjafs och hetsiga diskussioner......
Myranmys och dåligt samvete............
Spännande hockeymatcher mellan kaffelagen.....

Ja ni förstår att jag inte haft så mycket tid att uppdatera här inne (en av anledningarna till dåligt samvete)
och ber om ursäkt för det.....

Idag ska vi på kalas för SonSambon som fyllde i veckan.......
Hoppas min mage klarar det för den har inte varit på sitt bästa humör den sista veckan.......

Slutligen.....

Myran Tröttmössa som alltid somnar i bilen......



Ha en fin helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0