SEMESTER IGEN....

 
 
....Efter en hektisk helg med dop för Myran (förra helgen)
 jobbade jag två dagar förra veckan...
Lika bra när man ändå var på G liksom...
Nej, det var inte roligt och jag hade smått ångest på söndagskvällen...
Undrade hur jag kunde lova att jobba så där mitt i min semester men det gick bättre än jag trodde och vips var det semester igen...

Hyfsat väder för en gångs skull...
Hann med att åka till stranden med Dottern och Myran till och med.....
Så den 27 Juli 2012 tog jag årets första dopp, värt att notera...
 
 

I lördags var vi och hälsade på våra gamla grannar i Sigtuna...
En underbar liten stad och det kändes som jag gick direkt in i sagoboken...
Kyrkoruinen kunde lika gärna vara Ronjas borg och de små sagohusen såg ut att höra hemma hos Bröderna Lejonhjärta....
Helt fel om sagostade hade jag inte för jag hittade Tant Brun utanför ett av husen : )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi åter tillbringat dagen på stranden jag, Dottern & Myran...
Svärdottern och Grodan följde också med och vi hade en härligt skön, slapp dag i solen...
Helt slut när vi kom hem...
Myran sov halva kvällen och fortsatte sova hela vägen hem till dem sent ikväll.....
Planerar ingenting för morgondagen utan låter vädret och kroppen avgöra det...
Precis så ska jag ha det de två kommande veckorna och HA semester....
Allt annat får vänta.....
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0