TACK.....




Ibland tänker jag att jag borde sluta skriva blogg...
Känner att jag inte har lika roliga inlägg som jag gjorde i början (eller var de verkligen det?)
Jag skriver ju blogg i första hand för att ventilera mig själv...
Har aldrig haft för avsikt att exploatera mig inför en massa okända människor och har haft en liten trogen skara (enligt besöksstatistiken) som följt mig i vått och torrt..

Men den senaste tiden har det hänt nåt....
Mina besökare har flerdubblats och inte enstaka gånger utan VARJE DAG.....
Det gör mig stolt och glad.....
Jag vet inte vilka ni är (Jo några förstås) som gör osynliga avtryck i min blogg och som kommenterar ibland men, jag värdesätter det högt och det gör mig driven till att fortsätta blogga.....

Till och med Melas Blogg har besökare och läsare varje dag..
Ni som vill veta vår resa med henne kan gå in och läsa här. Glöm inte att läsa "bakifrån" från kapitel ett...

Så till alla er i bloggetern som tittar in till mig vill jag ge mitt varmaste tack : )




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du som ska ha tack för att du berikar oss med din blogg <3 Det var faktiskt bloggen om din dotter Mela jag först hamnade i av en slump och sen här. Du har ett fantastiskt medryckande sätt att uttrycka dig.

Kram/ Annie

2012-01-14 @ 10:27:34
Postat av: Tinelin

Tack, vad glad jag blir. Kram

2012-01-14 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0