OTROHET...........




Jaha...Så fort man är otrogen med annan folkgrupp så trillar man dit, det slår aldrig fel...
Jag har alltså varit på en tvådagars kurs med fullspikade dagar och fullsatt konferensrum...
Arbetsmiljölagar och annat (o)intressant  har bearbetats både i bok och i tvärgrupper dagarna i ända..
dessutom har det ätits av bufféer och bullfat och inte ett snorigt, nysande barn så långt ögat nådde...

Frid och fröjd alltså...
Icke sa Nicke.....
Vaknade igår morse av en svidande hals och rinnande näsa....
Natten till idag var jag så täppt i näsan att det till slut kändes som hela munhålan bestod av sandpapper...
Hosta...Behöver jag säga mer???

Så länge man håller sig till samma bacillgrupp som man går i dagligen utvecklar man nån slags immunitet, men så fort man hoppar över skaklarna och har umgänge med en annan bacillgrupp så trillar man dit som en könssjukdom....

Så här sitter/ligger jag på soffan och tycker synd om mig själv....Igen.....

En liten tröst denna urförkylda dag var detta urgulliga brev från en tvååring och hans familj på jobbet i morse...
Smälter man inte så säg???



Kärleksfullt ritat av en tvååring



Några gulliga rader som smälter hjärtat......





Ett paket som för övrigt innehöll jordgubb& champangefylld choklad...


Efter en händelserik och senare förkyld vecka tackar jag för mig och går och knyter mig.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0