LÅNGHELG....



Slutade tidigt idag och hade hela eftermiddagen ledig....
Nåja, ska jag vara ärlig så jobbade jag nån timme med jobbets hemsida som inte gick att uppdatera från jobbet...
Men annars hann jag med både en nappy, en hemgjord räkmacka, årets första dammsugning, disken och en långpromenad med Stor & Liten...

Ikväll ska Mannen och jag ut på tu man hand första gången på jag vet inte hur länge....
Grekisk mat och lyssna in våra kollegor på Tinelinstadens danshak...
Så vi förenar nytta med nöje kan man säga....... : )

Natten tillbringar jag i TV:soffan med hockeyfinal för småkronorna...
Håller alla tummarna jag har och några till att det äntligen går vägen.......

Nu väntar flera dagars ledighet trots att jag klämmer in en Brunchspelning på lördag, men det räknas nästan inte till jobb.......

Ha en skön helg



Kommentarer
Postat av: Kampen att bli någon annan

Hallå där! allt bra?

KRAM

2012-01-06 @ 10:37:27
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0