ENVIS SOM (EN) MYRA........




Några intensiva dagar har passerat med kurser, lönesamtal en dundrande förkylning och oron för Dottern som varit inlagd på förlossningen i flera dagar med diffusa värkar, en tyst personal som inte gav några klara direktiv om vad som skulle hända mer än att hon skulle flyttas till ett sjukhus 16 mil norrut om förlossningen satte igång för tidigt...

Men idag fick hon åka hem.....
Utan att egentligen veta vad som hänt och vad som ska hända........
Det är sju veckor kvar tills hon är fullgången och för varje dag som Myran stannar på insidan är vunnen tid...
Men oroligt är det trots att Dottern fick åka hem, med restriktioner att ta det lugnt och vila mycket.......

Det borde jag också göra egentligen....
Som alltid sätter sig mina förkylningar på stämbanden och rösten knarrar betänkligt....
Jag och Fröken Piano spelar på lördag....
Hmm, jag har ju nån dag på mig att friskna till, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0