UNDRAR JAG........





Alla Hjärtans Dag och helt slut efter de sista två dagarna......
Mannen däckad i dubbelsidig ögoninflammation, halsont, värk i kroppen och hosta....
I min hals kliar det och hostan ligger på lur.....
Stämbandens heshet verkar inte vilja ge sig och jag känner smått panik inför den närnaste veckan med 5 spelningar varav en dubbel på lördag.....

Panik över alla hostiga, snoriga, magsjuka ungar på jobbet och Mannens sjukdomar hemma....
VAR SKA JAG TA VÄGEN?????
KAN
och VILL inte var sjuk mera......
ORKAR inte ta mig upp igen när jag väl trillat ner.....

Kan man sätta sig själv i karantän???
Isoleringscell??
Dunderkurer efterfrågas....
Helst nåt som tar allt.....även fetma och celluliter, dubbelhakor och rynkor.....

Så jag hoppar Alla Hjärtans i år......
Är glad om hjärtat orkar pumpa ur alla bakterier ur kroppen.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett gissel med alla smittkällor, i synnerhet när man jobbar inom förskolan. Håller tummarna,styrkekramar/ Annie..ps.gurgla i saltvatten,en bra bakteriedödare...

2012-02-15 @ 12:24:53
Postat av: Tinelin

Tack : )

Har du något bra tips mot heshet också förutom att vila...Måste sjunga på lördag

2012-02-15 @ 18:45:45
Postat av: Anonym

Honungsvatten,inte varmare än ca 38g,annars försvinner de nyttiga vitaminerna,men det visste du väl redan ;)

.

2012-02-15 @ 20:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0