INTE ROLIGT.........



Det är svårt att sätta känslan på att hålla sitt första barnbarn i famnen....
Så liten men ändå så fulländad....
Det kändes som jag for tillbaka i tiden då jag satt med den yngsta dottern i famnen...
Och nu är hon själv mamma............

Hade planerat för den här veckan som är min bästa schemamässigt....
Med två tidiga dagar och en bonustidig dag.....
Ville umgås med barnbarnet och snosa bäbisdoft........

Så vad hände?
Jo Mannens vidriga influensa drabbade mig med full kraft så här sitter jag med hosta, värk i kroppen och totalt noll kraft i kroppen....
Min astma gör det inte bättre för jag får ingen luft heller.....
Paniken slog mig med full kraft när jag gick med hundarna igår och halsen liksom snörptes av.....
Det kom inte ner nån luft hur mycket jag än övertygade mig själv
(åtminstone inte tillräckligt) och jag kände verkligen paniken....
Hundarna förstod nog också för de snigelfartade verkligen den korta promenaden och det tog lång tid att hämta andan när jag väl kom hem igen...

Har fått en tid hos dr idag....
Kan inte ha det så här....
Har hostat konstant sen i oktober och vid minsta virus blir det värre..
Jag tar hem skit från jobbet och allt går bara runt......

Men det värsta är alla stunder jag missar med Myran........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0