NJAE......




Veckorna bara rinner i väg och det är redan onsdag....
Efter intensiva dagar på jobbet gick jag och Fröken Piano på konsert ikväll...
Vi har fått flera förfrågningar om Melissa Horn låtar och eftersom hon inte var så bekant för oss passade vi på att se henne live när hon nu kom till Tinelinstaden....

Ärligt ärligt var jag inte så imponerad.....
Jodå, det lät snyggt och hon var ödmjuk men att en 24-åring har så mycket svart inom sig skrämmer mig lite.....
Ja menar, med allt jag har i bagaget, hur skulle mina texter se ut??
Censurerade för att inte folket ska begå kollektivt självmord??

Dessutom blev det lite tråkigt i längden....
För hur snyggt det än lät från början så var det som om repeaten var inställd.....
Och vem vill höra samma låt en hel kväll....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon går kanske i sin mors fotspår...vem minns inte " i en sal på lasarettet".

2011-10-20 @ 10:56:41
Postat av: Tinelin

Ja den minns jag.... Tyckte den var gräsligt sorglig..

Men det var ett gammalt skillingtryck och Melissa skriver eget...

Röstmässigt påminner de i alla fall om varandra.

2011-10-20 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0