JAG ÄR HÄR NUUU.....




Hoppsan....
Det var visst en vecka sen jag hälsade på här...
Men å andra sidan hela förra veckan låg jag utslagen i nåt slags virus..
Levde på nyposoppa och Ipren......
Stank Vicks och tvättade inte håret på en vecka.......
Vinglade mellan soffan och sängen samt en snabb kisserunda med hundarna mitt på dagen.....
Himla glad åt deras festblåsor och att de nöjde sig med att sova tillsammans med mig resten av dagarna.......

På fredagen började jag kvickna till så pass mycket att jag kunde duscha och tvätta håret!!!
Välbehövligt kan jag lova, både för min egen skull och omgivningens.....
Orkade till och med dra kring på dammsugaren och ta upp de värsta hundtussarna....

I lördags åkte jag till Spånga på klassåterräff med mina underbara kollegor och klasskamrater från i våras...
En intensiv dag med studiebesök och workshop men sååååå värt det.....

Gårdagen chillade vi jag och Mannen som för övrigt ska stämma min arbetsgivare för att de tillåter mig att släpa hem en massa bacillusker som hoppat över på honom nu : )

Tidigt i säng och idag var jag åter på jobbet....
Jobb-bar som jag sa till mina kollegor för hostan är kvar och killet i halsen men annars är det som jag aldrig varit borta...
Lång dag som startade halv åtta och slutade sju....

Tidigt i säng i kväll med för i morgon startar dagen halv sju....

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0