HELGEN SPRINGER FÖRBI.......




Ja helgen sprang förbi precis som vanligt....
Själv hade jag häcken full precis som vanligt det med......

Igår hade jag kvalitetstid med Mannen......
Brunchade på stan och köpte ny TV....
Som jag iof blev vansinnig på eftersom jag inte fick in kanalerna......
Det blev BonnTV och raseriutbrott tills supporten öppnade i morse......
Ingen upplyste mig om i TV-affären att digitalkortet måste synkas med TV-modulen och det gör bara Comhem...
Vars support hade stängt igår kväll........
Men nu fungerar TV:n som den ska......

Roligare var det att köpa de första babykläderna till barnbarnet : )
Som knep med benen på ultraljudet och vägrade visa vilket kön det har.....
Men jag köpte kläder i vitt och beige (t)
Och små söta uggs.......

Jag är inte köpgalen när det gäller kläder (eller andra saker) men babykläder kommer att vara oerhört svårt att motstå.........

Nej nu är det dags att säga go´natt för ikväll......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0