TATATATATA, JAG LEVER.......




Jag känner att livet återvänder och att den förbannade infektionen är på väg att lägga sig...
Har varit hostfri flera nätter i rad och har mera ork på dagarna...
Hostar iofs än och snorar men jag KÄNNER mig liksom frisk...
Fick svar på lungröntgen och den såg normal ut....

Har passat på att byta gardiner överallt, satt granris och belysning i alla blomlådor, krattat bort löv och hundhår ur gräsmattan, tvättat mattor och borstat hundar...

Väntar med att sätta fram ljusstakar och stjärnor till mitten av veckan då skrikkärringarna kommer på sitt årliga besök...

Igår firade vi Fars Dag för bästaste pappa...
Jag och mina bröder bjöd honom på middag i stan och sedan på hockeymatch i Karamellarenan...
Riktigt trevligt var det även om Hemmalaget förlorade....
Skyller på min lillebror som sa att de brukar förlora när han går på hockey......
Men pappa var nöjd och mina bröder var nöjda...Mannen som också var med var också nöjd så vad kan man mera begära?

Ikväll väntar Barspelning med Fröken Piano så det är nog bäst att jag ramlar in i duschen nu....

Ha en skön kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0