HOPPSAN, FÖRSTA ADVENT....



Jag har jobbat sjukt bra den här helgen....
Fått så otroligt mycket gjort trots spelningar både fredag och lördag...
Jag har bakat lussebullar, färgat håret, städat hela huset, skrivit planering till min redovisning på jobbet i december, betalat räkningar, letat låtarna till nästa veckas julkonsert eftersom Stora Julpärmen är BORTA!!!

Ja menar..... Hur kan en pärm bara spårlöst försvinna???
I den pärmen finns låtar jag samlat på mig genom åren, omöjliga att hitta på nätet : (
Kan man sörja ting så sörjer jag Stora Julpärmen djupt.....

Utanför fönstret vräker regnet ner över Tinelinstaden....
Vinden viner och adventskänslan är obefintlig...
Är glad att mina hundar inte gillar hundväder utan snabbt gör ettan och tvåan för att få gå in igen...

Kurar med ljus nu när jag jobbat färdigt för denna helg...
Trevlig första advent på er......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0