ETT LITET RUS..........




Övningskörde med Dottern då hon skulle klippa sin morfar Långt-Bort-I-Skogen...
Lätt yrslig och en svag dimma över ögonen förutom den dimma som låg tung över kalhyggena...
Jag tog en morfinkick igår kväll för att se om jag kunde sova utan att hosta ihjäl mig, och det kunde jag....
För första gången på över en vecka kunde jag sova som ett barn en hel natt på 5 ml Cocillana......

Lättpåverkad???
Jodå vars...
Ansvarslös?
Nej då, jag hade full koll, Herre Gud 5 ml hostmedicin 13 timmar tidigare, vad tror ni??..


På hemvägen svängde jag förbi på kyrkogården för att städa bort gamla ljus och marschaller från förra helgen..
Hade ju lite ångest eftersom jag inte orkat åka i veckan då jag låg sjuk....
Glatt överraskad blev jag över att det redan var städat och fint....
Någon vänlig själ hade redan fixat det och glad blev jag......

En ganska bra dag blev det, hoppas det fortsätter så....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0