TV-SERIER.............



Det blir sena söndagskvällar i Tinelinhuset.....
Jag och Mannen har fastnat för "Walking Dead" och det går sent på just söndagskvällarna.......
Sist jag fastnade så för en serie var när "Lost" startade........
Sen blev det bara flum och jag orkade inte följa den längre......
Förresten var tog den vägen?
Blev det nåt slut eller???

För länge sedan började jag också följa en serie som verkade otroligt spännande...........
"Twin Peak"......
Och den blev ju bara konstigare och konstigare tills den blev kultförklarad???

Är det bara jag som inte fattar såna serier???

Hoppas verkligen att "Walking Dead" fortsätter att vara en sån serie som man längtar till trots att den sänds på söndagar när helgen precis tagit slut........

Förresten....
Jag har följt en till serie som var riktigt bra från början till slutet....
"Prison Break"..........

Tja...
Dags för sängen för i morgon (eller nu egentligen) är det måndag och jobbardag.....
OCH Vårdagjämning....
Det ni


Gonatt

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0