MÅNDAG I KAFFESTADEN..........







Idag har jag jobbat i 11 1/2 timme så inte undra på att jag är trött nu......
Känner ett sting av oro i magen också då jag försökt få tag i mammas särbo sen igår utan att lyckas....
Förmodligen har han åkt långt söderut för att träffa sin son. Men i torsdags när jag pratade med honom var det ganska illa ställt med sonen och de skulle inte försöka väcka honom över helgen....
Därför funderar jag ju om något hänt som gjort att han åkt nästan 100 mil ändå....
(Han ville ju vänta med att åka tills de skulle väcka honom)

Annars har det varit en vanlig måndag som vi ryckt proppen ur, som mamma alltid sa..........
En måndag som startade med snöblask som gick över i ljuvligt takdroppsväder framåt förmiddagen
En måndag då vårt Kaffelag förlorade en viktig hockeymatch mot ett annat Kaffelag......
Men det var ju inte helt oväntat heller :)

I morgon börjar jag först av alla på jobbet så nu är det dags för sängen......
God Natt på er..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0