AJ....JAG HAR EN RYGG........




Idag har jag tillbringat en del av dagen i tvättstugan..... Har fått smak för manglade lakan....
Passade på att tvätta hallmattan också då hundarna inter är så gosiga om tassarna när de går i vattenpölarna...
Mellan turerna till tvättstugan började jag skotta av trallen på framsidan....
Fast jag sagt att jag inte ska göra det....
Men jag vill så förtvivlat gärna sitta i solhörnet....

Envis som en åsna det är jag det....och snön förbannat tung........
Höll på i flera timmar men hann ändå bara en tredjedel ungefär.........
Kände sedan hur ryggslutet värkte.........
KUL...... Jag ska ju ha maratondans i Sthlm i morgon........

Stod sedan och gräddade våfflor på Dotterns begäran sedan länge.....
Hade laddat med massor av smet och massor av grädde och så orkade de bara  några stycken....
Tunnisar : )

Tvingade Dottern att färga min silverrävsbena innan hon åkte hem....
Tvätta och styla håret när det var klart dessutom....
Så nu är man som en ny människa....
Om man bortser från ryggen, den känns väldigt antik just nu :(

Och Kaffestaden gick mot sitt nederlag mot Kaffestaden.....
Så nu kan man sysselsätta sig med annat i fortsättningen, pilla sig i naveln tex.....

Nej nu ska jag krypa ner i rena, väldoftande, manglade lakan och hoppas på att ryggeländet är bättre i morgon bitti....

Natti natti......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0