VÅGA ELLER FEGA...........




Tillbaka på jobbet igen och det kändes skönt om än något förvirrat....
Det kändes ju som om jag varit borta en hel evighet......
Kvällen har jag tillbringat med kollegor från hela vårt distrikt på en restaurang vid havet.......
Snacka om hönsgård med ett hundratal "tanter" och nån enstaka tupp....
Ett kackel utan like.....

Beslutsångest är en annan känsla jag kämpat med hela dagen...
Det är en sak i morgon som jag är nyfiken på att försöka men mitt fega inre stoppar mig med att tala om att jag är för gammal för sånt.....

Jag både vill och inte vill, men mest vill, eller vågar inte osv.....
Kan bli tokig för mindre....
Jag bestämmer inget förrän i morgon men förbereder mig...
Kryptiskt???
Om.........

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0