LUGN SÖNDAG.......




Idag har jag inte gjort många knop......
Tog en sväng till kyrkogården för att rensa hos Mela och det behövdes...
Det var ett par veckor sen jag var där sist och det hade växt rejält allt det som inte behöver växa så fort...
Måste köpa andra blommor att plantera med för inget blommande verkar trivas där....
Förslag på nåt annat änn begonior för de gillar jag inte...
Det är ju skuggsida där så ni med gröna fingrar får gärna hjälpa till.........

I morgon väntar jobbet....
Det var också nästan två veckor sen sist.......
Ser faktiskt fram mot det : )
Får väl njuta maximalt de här tre veckorna jag har kvar bland de "stora" barnen för sen är det kört för lång tid framöver....
Börjar nästan känna lite ångest.......

Men nu ska jag sätta in kyckling i ugnen och koka färskpotatis till middag och matlådor.....

Ha en fin kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0