TIDEN RINNER.........




Oj då vad dagarna skenar iväg....
Sen sist har jag faktiskt haft lite att stå i....
Inget speciellt men tillräckligt för att inte hinna sitta vid bloggen och gnälla : )

Igår styrde vi kosan mot de Djupa Hälsingeskogarna för att hälsa på mammas särbo...
Jag, Mannen, Dottern, Lillebror, hans sambo och Stor & Liten.....
Vi hade packat bilarna med rejält med mat och styde kosan norrut genom fantastiska landskap......
Höga berg och svart sjöar.......
Röda stugor och mil med åkrar........

Vi hade en trevlig eftermiddag tillsammans och vädret var behagligt.....
Kom inte hem förrän sent och somnade ovaggade.......

Idag hade vi en lagom slapp dag med Brunch i City tillsammans med Dottern......
En tur i klädaffärerna är ju ett måste när hon är med och en rinnig kulglass som geggade ner min jeansklänning som ett småbarn........ : )

En sen middag och lite förberedelser för morgondagens utflykt med lillebror.....
jag har nämligen lovat honom att följa med till Åland över dagen.....
Jag som inte gillar att åka båt.......
Men jag har ju gnällt över att inget händer på semestern och när jag nu blir erbjuden är det bara att bita i det sura äpplet.... Dessutom har de ju lovat bra väder..........

Så nu är det dags att dejta John Blund eftersom jag måste åka hemifrån vid halv sju i morgon bitti....

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0