SEG & RASTLÖS........




Vaknade i morse och kände mig rätt seg.......
Hade liksom ingen lust att ta mig för med nåt heller......
Hade inte heller nåt måste att ta tag i, men ändå kände jag mig rastlös....
Det är väl sviterna efter den senaste tidens flackande och packande som ger sig tillkänna som en nykter alkoholists sug efter ruset........

Fick sällskap några timmar av en gammal granne jag hittat kontakten med igen...
De bor numera i 08-området men kom upp för att hämta en bil i Tinelinstaden......
Vi pratade av oss över köksbordet och fika och bearbetade både roliga och mindre roliga saker som händer i livet....

Nu när de har åkt ska jag fixa lite käk innan jag ställer mig i en het dusch...
Det vankas säsongspremiär i Baren för fröken Piano och mig och jag har faktiskt längtat lite.....
Inte på nåt annat ställe känner man sig så välkommen av personal och gäster som just i Baren :)

Ha en trevlig kväll........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0