JOBB & BIO...............





Idag har jag och Sonen målat i hans radhus....
Bra om vi kommer nånvart där......
Trappan blev målad och panelen i köket fick en andra strykning.....

Sen skottade jag MASSOR av snö vid mammas radhus......
Jag vill ju inte att det ska se obebott ut där innan vi har flyttat ut..........
Det var snö över knäna och tung var den dessutom......
BRÖDER HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Ikväll gick jag på bio med Mannen och Sonen........
Såg Narnia i 3D...........
Lite överreklammerat med 3D........
Lite besviken på handlingen i filmen med..........
Långt efter vad jag förväntat mig................

I kväll blir det tidigt i säng........
Börjar jobba efter att ha varit hemma i 1 1/2 vecka och har nästan vänt på dygnen......
Straffet för det är att jag börjar JÄTTETIDIGT i morgon och måste ställa klockan på FEM!!!!
Kanske ingen idé att lägga sig ens..............

Jaja, vi får se hur trött jag är i morgon eftermiddag : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0