JAG VILL...........NU........





Dagen har varit fullspäckad med ärenden.......
Vi har kört bort sofforna från mammas radhus för att kunna börja tömma vinden i morgon..........
Sen har vi skaffat allt som behövs för renoveringen hos Sonen på söndag då vi samlat ihop ett gäng som hjälper till....

Den sena kvällen har jag suttit och försökt få ordning på Bloggen..........
BrorsDottern började igår och otålig som jag är var jag ju tvungen att gå in och peta själv vilket innebar att jag sabbade det hon gjorde igår........... :(
Men å andra sidan var jag ju tvungen att lära mig det själv istället............

Som sagt var...........
Den är inte klar än och jag har inte fått kläm på alla koder som ska göras men jag är på god väg tror jag.........
Det känns bra att göra en ny layout men jag saknar den gamla lite faktiskt...........
Kommer ihåg hur himla stolt jag var efter att ha tillbringat TIMMAR framför skärmen för att lära mig något.......

Men men....
Allt har sin tid, det är bara JAG som vill att den ska gå fortare..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0