ÅÅÅÅÅÅÅÅRÅÅÅÅÅÅ.............



Meeeeen, det tar ju aldrig slut!!!!
Kanske är jag en tidsoptimist men jag trodde verkligen att vi skulle hinna bli färdig på en helg med mammas radhus.......
Allt sabbades av att återvinningen inte hade öppet på söndagar.......
Nu är bilen full av sopor och allt annat står staplat efter väggarna.....
Förrådet och garaget är också kvar!!!!

Nu tycker jag inte ens att det känns jobbigt mentalt längre (just nu)
Jag vill bara att det ska bli klart nångång......
Fixade snabbledigt med min kollega i morgon i alla fall eftersom min bröder är lediga då också.......
Så i morgon bitti har vi dejt på återvinningen när de öppnar klockan åtta........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0