TILL ER...........




Det är inte bara idag jag delar mitt hjärta.....

Till Mannen i mitt liv.......
Efter drygt 30 år får du fortfarande mitt hjärta att klappa lite extra.....
Tack för att du finns <3

Till min älskade Son..........
Ditt hjärta blev krossat hårt och brutalt men jag ser hur du har rest dig och gått vidare.....
Ärren finns kvar men hjärtat har läkt......

Till Min älskade Dotter...........
Som blivit vuxen, tagit ansvar för sig själv och står stadigt på benen trots en mycket tuff period i sitt liv...........

Till min älskade ängel Mela i himlen.....
som fick en stor del av mitt hjärta för länge sedan.......
Jag tog en bit av hennes också och vårdar det ömt............

Till min älskade lilla mamma.......
som fick se sig besegrad av sin sjukdom men som jag tror har en fartfylld och rolig tillvaro med Mela nuförtiden.........

Till min älskade pappa......
Som ALLTID finns där för mig, klok, trygg med en värmande famn........

Jag älskar er.........

Till alla andra som inte är omnämnda här men som finns i mina tankar..........
Ha en fin Alla Hjärtans Dag och se varje dag som en sådan.......

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0