ON THE AIR.........




Idag är jag studieledig från jobbet.....
Men eftersom jag inte ska vara i skolan förrän den 10 mars passar jag på att göra sånt jag kommit efter med hemma....
Som tvätthögar, byta gardiner i köket och följetongen dammsugning förstås....
Jag måste vara en av dammsugarpåsarförsäljarnas största kunder.........

Hade ett besök inbokat hos min fakirmästare (sjukgymnasten) i morse men min bil föredrog den lindrigare kylan i garaget och vägrade starta.....
Så det var bara att ringa återbud och gå in igen..........

Igår besökte jag och Fröken Piano radiostudion efter jobbet.......
Spelade in fyra låtar som vi lät producenten välja ut och gjorde sedan en intervjuinspelning......
Väntar med spänning på resultatet eftersom vi inte fick höra något färdigt resultat innan vi lämnade studion....

På väg hem ringde producenten och sa att det blivit nåt knas med intervjun och undrade om vi hade möjlighet att komma tillbaka en stund och göra om den.....
Så det ska vi göra på lördag förmiddag...........
Programmet ska ju sändas på måndag förmiddag så det blir väl i sista sekunden.........

Ikväll vankas det Sportbarsspelning....
I morgon spelar Bandet för Pärlorna och på lördag kväll spelar Fröken Piano och jag i Baren.....
Så det är fullt upp kan man säga.......

Nej nu ska jag överraska Fröken Piano med ordning i spelpärmen ikväll....
Det ni :)

Tjingeling ♪ ♫♪ ♫♫ ♪♫♫



Kommentarer
Postat av: Tommy

Vilken kanal och vilken tid är det på måndag? Man vill ju lyssna! Kram

2011-02-24 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0