ÅHHHH NEEEEEJ........




Nu får det väl för tusan räcka........
Hur mycket snö kan det egentligen finnas?.....
Nordostvindarna rasar och piskar snön mot fönster och dörrar så det inte går att komma ut......
Traktorerna lyser med sin frånvaro och hundarna drar sig för att gå ut......

Det är ju en evinnerlig tur att jag inte måste gå till jobbet idag i alla fall......
Men å andra sidan hade jag en del  att behöva uträtta på stan idag som helst inte kan vänta......
Men nu när jag HAR klämt mig genom ytterdörren och pulsat ut med hundarna ska jag i alla fall kura ihop mig under en filt framför en film tror jag....
De har ju lovat att både snön och blåsten ska avta under eftermiddagen...

Hmmmmmm We´ll see, we´ll see



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0