STRESSAD???.....NÄRÅ....



Dan före dan före dan före dopparedan....
Köpte EN julklapp idag.....
Har bara resten kvar och slutar sent resten av dagarna den här veckan....
Vilken tur att Det Stora Shoppincentret I Väst har öppet till tio i morgon kväll så jag vet var jag ska spendera torsdagskvällen....
Hoppas också att det finns BÅDE julskinka OCH kalkon kvar i mataffären när julklapparna är inköpta.....
Städningen får jag klara av på fredag kväll....
Det är ändå ingen idé med två håriga blondiner som dräller pälsmatta överallt....

De digitala julkorten får jag skicka på julaftons morgon....
Huvudsaken är väl att de kommer fram nån gång under juldagarna??
Eller förresten julen varar väl till påska så då har jag på mig till i början av april....

Ingen stress här inte (Puls på 140 och en blodtrycksmätare som lyser rött)
Två dagars jobb kvar, trängsel med hysteriska julshoppare och slagsmål vid julskinkedisken är ju så att säga vardagsmat när man jobbar med barn : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0