NEDRÄKNING......




....Och jag har inte börjat än....
Inte köpt några julklappar, inte handlat julmaten, inte skickat ett julkort via posten, inte tagit in nån gran,
inte julstädat, inte bakat några kakor, inte stressat arslet av mig......

Hmmm, det bådar inte gott...
Men jag har gett mig sjutton på att inte lägga min själ på den här julen...
Är ju egentligen inte speciellt road av julen ens...

Så det blir ingen julgran i år, inga hembakta kakor, ingen julstädning, (tack och lov för mörker och doftljus)
Behövande klappar till barnen, julskinka till knytkalaset hos Dottern på julafton....
Kalkon till annandagsmiddagen hos oss, julkort via nätet och stressen struntat jag helt i....

Det blir nog jul i alla fall som min mamma alltid sa......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0