BÄTTRE FÖRR...........




Satt häromdagen och läste igenom gamla blogginlägg......
Skrattade för mig själv ibland och tyckte nog att jag var både rolig och underfundig i mina inlägg...
Långa var de också, men hade trots det något slags meningsfullt innehåll....

Inläggen numera känns gnälliga och tråkiga.....
Som om jag blivit den där surkärringen som bara hittar nåt att klanka ner på....

Usch....
Den vill jag inte vara....
Hur gör man för att mota henne i grind??

Händer det helt enkelt inte tillräckligt med roliga och intressanta saker i mitt liv längre?
Mjo, det tycker jag nog....
Är intresset för bloggen inte tillräcklig stort då?
Jodå, det tycker jag också även om jag inte längre har tid att uppdatera den varje dag...
Läsarna har ialla fall blivit flera med åren och det tycker jag är roligt.......

Att skriva och formulera mig har alltid roat mig....
Skrev låtar redan som 13-åring.....
Kanske har jag fått det från min morfar som var redaktör och krönikör på en av Tinelinstadens papperstidningar...
Mamma skrev också flitigt, både som krönikör i tidningen och de sista åren även som bloggare......

Dottern har också ärvt förmågan att skriva och har gjort det sen tidiga barnaår.....
Hon skrev "böcker" för hand som femåring med sån inlevelseförmåga att man funderade hur det skulle sluta..

Ja som sagt var....
Jag vill inte vara gnällkärringen men det känns som det var bättre förr : )




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk possitivt trots motgångar! ;)

2011-12-25 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0