VARMA AUGUSTIKVÄLLAR......




Sitter på altanen i den ljumma sena sommarkvällen, med tända ljus och en rykande het kopp thé....
Njuter av en helt OK dag från början till slut....
Solen sken redan tidigt i morse och skvallrade om att det skulle bli en het dag idag.......
Var klar med dammsugning och golvtorkningen före 10 och packade matsäck för Dottern och mig....
Idag skulle det äntligen bli stranden med sol och bad........

OK, hon segade en del så vi kom inte till stranden förrän vid tolv och parkeringen var full så vi fick gå en bit.....
Den lilla beachen var ganska full med folk men vi hittade en vrå och slog oss ner.......
En bra bok, gott fika och dopp då och då i vattnet som trots 24 grader kändes kallt i den heta luften gjorde att vi kunde stanna i flera timmar......

Kvällen tillbringade jag med sångrep med grabbsen i Bandet........
Det är ganska kul att köra akustiskt och väva ihop rösterna...
Jag tycker att vi utvecklats enormt på den fronten och skam vore väl det efter alla år : )

Och efter att ha skjutsat hem Dottern VästerOmStaden, rastat hundarna och handlat till ny matsäck till i morgon, för ett nytt strandbesök sitter jag alltså här och njuter i en myggfri kväll och väntar på att Mannen ska komma hem.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0