UTLANDS-SPELNING :)..........




Ja man har ju börjat jobba igen och då blir det mindre tid hemma och vid bloggen.....
Även om jag mjukstartade med BARA två dagars jobb den här veckan var jag rejält mör när jag kom hem igår...
Det blir ju en förmåga att vända på dygnen när man är ledig och jag började den första arbetsdagen med en öppning, vilket innebar att klockan ringde klockan fem i går morse.....

Hämtade Dottern på sjukhuset och for till replokalen för nån timme trodde jag....
Men Keyboardisten hade en akutspelning på gång så vi gick igenom allt praktiskt, alla nya låtar vi kört in mm och klockan bara sprang iväg...
Var inte hemma förrän vid elvatiden igår kväll....

Spelningen ja....
Vi spelar i Mariehamn på Åland......
Jag som ogärna åker båt ni vet.....
Boka bilbiljett ett dygn i förväg är också en chansning....
Vad gör vi om det inte FINNS biljetter??
Keyboardisten satt i natt och fixade klart allt med övergången...
Ett bolag dit och ett bolag hem....

Annars kan man ju se det lite som en minisemester också....
Vi får förutom ord. gage alla utlägg för resor betalda, mat, hotellrum....
Ja det ser jag faktiskt fram emot trots båtresan : )

Nej du dags för ett arbetspass igen.....

Ha en bra fredag.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0