PÅ BÖLJAN DEN BLÅ.....




Jaha då har jag bara en dryg veckas semester kvar......
Ska försöka få ut det mesta den tid som är kvar....
Igår var jag ju på dagstur till Åland med min bror......
Jodå, vädret var bra, det gungande lite men det funkade.....
Bussturen fram och tillbaka är däremot ingen hit.....
Dryga människor, snirkliga vägar och en massa stopp på vägen.....
Nästa gång jag åker (har lovat Mannen att vi ska ta en tur också) tar vi bilen till Grisslehamn......

Sena kvällen tillbringade jag med Dottern på akuten.......
Hon har ju stora problem med sin mage men nu även svår huvudvärk, yrsel och synbortfall.....
Som vanligt hittar de ju inget heller....
Visst det är jättebra att det inte finns några allvarliga orsaker bakom men också fruktansvärt frustrerande att inte veta varför det är så här......

Ja hursomhelst kom jag hem mitt i natten efter att ha släppt av henne hemma hos sig och somnade nästan bums....
Idag var/är det meningen att jag och Dottern ska åka till stranden eftersom det SKULLE bli sol över Tinelinstaden idag....
Ja inte hittills i alla fall : (
Får väl avvakta en stund till.........

Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0