MEDITATION MED DAMMSUGAREN......




Det känns som jag inte hinner med : (
Fredag den ena dagen och tisdag den andra.......
Helgen var lugn och skön och precis vad jag behövde.....
Följde med Mannen på Cruising på lördagskvällen och hade en ren och skär slapparsöndag med lång sovmorgon, marathonfilm och ett tidigt kalas för Sonen som fyller år i morgon.......

Sen var det plötsligt måndag igen och en lång dag på jobbet.....
Hur känns det då att ha bytt avdelning???
Ärligt talat.....Jag har inte ens hunnit att känna efter.......
Dagarna är fyllda av full uppmärksamhet så när dagen är slut och jag får gå hem orkar jag inte tänka på jobb överhuvudtaget...

Dagen var likadan.... Intensiv, med full skärpa och ett tidigt samtal med ett föräldrapar som var lite oroliga....
Rensade skallen när jag kom hem med att dammsuga (!!!!!) och torka golv........
Ganska bra meditation medan dammsugaren glufsar i sig hundhår och grus.......

Lagade en het chili, tände ljus och grottade ner mig i soffan och slötittade på TV......
Men nu är denna kväll också slut och vi går in i andra halvlek av den här veckan i morgon......

Som sagt var....
Det står inte på förrän det är fredag igen.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0