MAGLÄGE I SOLEN.......



Efter två dagar på stranden med Dottern har framsidan av min kropp intagit en rödbrun ton medans baksidan av dito är vit på gränsen till blå....
Det jag kan skylla på är att marken vid stranden är hård och obekväm att ligga på så jag har suttit i en brassestol och observerat folk medans kroppen sugit åt sig solens strålar....
Med andra ord....det ser inte klokt ut....

Så jag funderar på två alternativ.....
Att besöka solariet för att jämna ut alla skavanker på kort tid.....
Att göra mig en bekväm plats på Tinenlintomten
med en bra bok och pressa så länge det behövs för att se likadan ut på båda sidor.......

Tja, det ena tar ju inte ut det andra så jag börjar väl magläge så får vi se vart det leder....

Ha en fin fredag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0