MACADAMIA.....




Det är skillnad på macadam och macadam....
De vassa stenar jag brottades med i fredags kring dammen är den slags macadam man inte vill ha för nära inpå sig....
Den macadam(ia) jag hämtade ut på posten idag i ett stort paket är däremot en väldoftande serie för trött, slitet och frissigt Tinelinhår....
Ja OK, det är inte helt billigt men så drygt att slår du ut det i månadskostnad om jag skulle köpa medelschampo/balsam/inpackning i mataffären skulle det nog bli dyrare......

Så dagens dusch blev en mera njutbar dusch än vanligt..
Med macadam(ia) i flera lager gjorde jag dagen för håret : )

Nu i säng för att tillbringa sommarens sista semesterdag....
Det blir sjåigt att vända tillbaka på dygnen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0