IDAG SOMMAR, I MORGON HÖST......



För tredje dagen i rad är jag helt sopslut i skallen.......
Det är tur att Mannen jobbar länge för nåt vidare trevligt sällskap är jag inte på kvällarna längre...
Inte ens hundarna bemödar sig om att fjäska för mig för de vet att det inte har något för det just nu...

Det är inte jobbigt att jobba med yngre barn...Tvärtom...
Men det är så mycket runt omkring som stjäl energin och gör mig tom som en urkramad citron när jag kommer hem...
Jag hoppas verkligen att det blir bättre för jag orkar inte ha det så här..........



Annars är det ingen vanlig dag idag.......
Det är den sista augusti och Sonens fördelsedag.....
Han är född med planerat kejsarsnitt och jag fick själv välja datum mellan den 31/8 och den 1/9.....
Augusti är sommar men september är höst så det fick bli det första.......
Så Sonen är ett sommarbarn om än ett sensommarbarn och bara ett år från att fylla 30......

Så grattis min älskade stora lilla pojke trots att du numera föredrar att inte fylla år alls.....
Ett sant ålderstecken : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0