AB SANERING..........



Det är full rulle på jobbet nu...
Försöker att anpassa mig till den nya avdelningen och jobbet med de yngre barnen.....
Vi skolar in fyra ettåringar just nu och har fullt upp......
Ni som känner mig vet att jag är envis och att jag inte brukar ge upp så jag kämpar på ett tag till...

Idag tog jag rätt på Tinelinhuset....
Hade inte dejtat dammsugaren på en vecka så ni kan ju bara ana hur det såg ut på golven här....
Nån frågade varför jag inte rutade.....
Svaret är enkelt....
Jag skulle aldrig kunna ha en främmande människa i huset som skulle städa....
Då skulle jag få städa ihjäl mig....
Jag skulle nämligen städa INNAN de kom så de inte tycker att jag är snuskig....

Nej det är bara att kavla upp armarna och sköta det själv....
Det är väl ändå jag och Mannen som skitar ner, nu när jag inte kan skylla på de utflugna ungarna längre....
Sor & Liten har förstås en stor del av svineriet (eller herdemattorna på golvet) men jag har hellre lurviga blondiner än rosa nakenråttor...........

Slutsvamlat för idag.....
Go´natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0