FÄRDIG-ÄGGAT...........




Hej hej i sommarvärmen.....

Ja, här i Tinelinhuset har påsken kommit och gott.....
Vi har tillbringat hela helgen bara Mannen och jag.....
Dottern var ute på sitt och Sonen flydde landet för en tripp i husbil till Hamburg....
Han kom hem sliten tidigt i morse eftr att ha sträckkört från Hamburg igår.......

Ingen påskmat har vi ätit förutom mitt dagliga ägg, och inget sockerstint påskägg....
Inga påskkärringar har jag heller sett förutom grannflickan som trotsade  skällande hundar för nåt som jag inte hade hemma...

Vad har jag då gjort i helgen??

Tja inte mycket så det kan jag inte skylla bloggtorkan på, (eller just därför)
Hettan överraskade mig och vid vår husvägg blev det dryga 40 grader....
Det sitter jag inte ute i för långa stunder...........

Mannen har varit tvungen att jobba några timmar om dagen så jag har rått mig och hundarna själva.......
En lugn och bitvis tråkig helg (hoppsan!) har jag haft och det är väl så det ska vara....
Att ladda batterierna, ta dagen som den kommer och få en försmak av semestern........
Jag är ju ledig hela den här veckan så jag har ju nästan semester kan man ju säga....

Ikväll blir det final i Körslaget och det vill jag inte missa :)
Ha en trevlig avslutning på helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0