NEEEEEEEEEEEEJ.........




Kan baciller smitta genom telefonen???
Nej det vet jag väl men man kan ju fundera....
Pratade med pappa i just telefonen igår kväll och han sa att han en längre tid gått med nästäppa och huvudvärk....
Det kanske är pollen, sa jag eftersom jag själv reagerar på just pollen....

Nån timme efter att vi hade lagt på luren kände jag att det var svårt att andas genom den ena näsborren...
Så jag gick och tog allergimedicin....
Men det blev bara värre under kvällen....
Jag nös, fick frossa, huvudvärk och en skavande känsla i halsen....

Attans......
Jag spelar Pärlor ikväll och behöver repa med Fröken Piano på söndag till nästa veckas begravning så jag KAN helt enkelt inte vara sjuk nu......

Jag smörjer mig med Vick, dricker massor av the och proppar i mig piller som en knarkare....
För envis är jag och ger mig inte i första taget......

Återkommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0