HEJ OCH HÅ(R).........




Hej Hej

Har varit full rulle de sista dagarna och tiden har inte riktigt räckt till att sitta här...Tyvärr....
Idag är jag ledig, eller studieledig som det heter :)
Men det är ingen skoldag i Sthlm så jag pluggar på hemmaplan....

Har bestämt mig för att vara effektiv idag....
Efter frukost och vovvepromenix ska jag sanera Tinelinhuset från hundhår....
Det skulle iofs behövas flera gånger om dagen men bättre sent än  aldrig....

Sen ska jag "skriva barn" till nästa veckas utvecklingssamtal.......
Dessutom tänkte jag hinna med att skriva ett par sidor till skolans examinationsuppgift....

Så det är bara att kavla upp armarna och sätta igång.....

Ha en trevlig dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0