HÄR ÄR JAG............





Efter en helg med halsont, hosta, huvudvärk och ryggläge på soffan fanns det liksom inte så mycket att skriva om....
Jag sov mig mest igenom helgen....
Genomförde Pärlspelningen i fredags med taggtråd i halsen som följd...(eller skavsår, det var ungefär samma känsla)

Igår kvicknade jag till så pass att jag kunde ta mig till Fröken Piano för ett rep....
Jag ska ju sjunga på en begravning på fredag och vi bara måste repa in åtminstone en av låtarna som var ny för oss....
Kvällen tillbringade jag återigen på soffan med hyrfilm och hämtmat.......

Idag är det måndag och liksom alla måndagar hästpass på jobbet......
Ändå hade jag tur som hade sovmorgon till nio....
Min kollega stönade och pustade från förmiddagen om att den här dagen skulle bli så lång eftersom hon började halv åtta och vår stopptid på måndagar är sju på kvällen.........

Men nu är denna måndag gjord och proppen dragen ur veckan.
Och vilket väder sen vi hade idag :)
17 grader varmt, vindstilla och nästansol hela dagen.....

Sen middag i Tinelinhuset med Ris och Korvstroganoff och sedan bara dags att lägga sig.........
I morgon är en annan dag......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0