EN EFFEKTIV SÖNDAG....



Söndag........
Sovmorgon.........
Film i soffan med Mannen......
En snabbis till mamma......
Eftersom hennes särbo är här så behöver jag inte hänga där hela tiden...
Vi fikade i kafeterian och tog en promenad runt huvudbyggnaden....Det var låst på baksidan så vi fick dra rullstolen uppför och på grus tillbaka...
Helt svettiga blev vi.......

Sen åkte jag till Fröken Piano för att repa in nya låtar... Vi satte fyra stycken på drygt två timmar....
Det tycker jag är bra......
Två Bruce Springsteen, en Elton John och en reagge som jag snodde från Bandet eftersom vi körde in den i fredags : )

Mammas sambo satt här och väntade på att bli bjuden på middag och klockan hade blivit sen så jag svängde in på MAX och köpte hem en varsin hamburgare åt oss......
Det tyckte han var gott trots att han inte fick den utlovade fisken.......
De får vänta tills i morgon.........

Nej nu ska jag hålla Mannen sällskap innan det är dags för sängen........

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0