DRYGT..........




Igår var jag däckad av den värsta av värsta huvudvärkar...
Kämpade mig igenom dagen på jobbet med skrikande ungar och isande vindar.....
Längtade så fruktansvärt mycket efter att lägga mig och begrava skallen i kudden men kom på att det minsta mina kuddar är så är det att borra ner ett värkande huvud i.......

Så jag tog mina sista krafter och ytterligare en Ipren och åkte till den stora kuddaffären.....
Köpte en tidigare svindyr kudde och ett lika tidigare dyrt fluffigt täcke till ett överkomligt pris........
Bäddade rent när jag kom hem och ville aldrig kliva upp i morse.........

Idag mår skallen bättre och jag har varit och köpt lite höstblommor som jag ska sätta hos Mela.......
I morgon är det årsdag och jag fattar inte hur det kunnat gått så lång tid utan att jag tappat fotfästet på riktigt......
Men jag säger som Dottern....... Det här är den värsta veckan i den värsta månaden......
September är och förblir en månad jag helst hoppar över.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0