SURT..............



Idag flyttade mamma till rehabavdelningen.......
Jag som hoppades att det skulle bli en nystart möttes av en osocial halvdeppig morsa som vantrivdes där....
Hallå, hon har bara varit där några timmar.......
Hon var sur för att hon måste dela rum med en annan kvinna också.........
Den damen verkade trevlig tycker jag.......
Sedan beklagade hon sig över att hon inte kunde som hon sa småjävlas med personalen........
Hur vet hon det?
Den personal jag träffade verkade trevlig i alla fall.......

Ibland är hon som ett tjurigt småbarn........
Jag sa till henne att jag räknar med att du är hemma inom två veckor men det är bara upp till dig........

När jag gick vid sju ville hon till sängen för att sova........
Social med de andra patienterna tänkte hon INTE vara.......
Åtminstone inte ikväll..........

Nu håller jag på att tvätta i den sena timman för att ha rena kläder till helgens spelningar.......
Borde egentligen gå och lägga mig eftersom jag börjar väääääääldigt tidigt i morgon.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0