SUR.............




Ingen rolig kväll det här........
Först stressar man som en idiot från sjukgymnasten när man borde ta det lugnt för att hinna upp till mamma innan besökstiden är slut.
Då ligger hon i sängen och tycker synd om sig själv.........
Jag blir förbannad.........
Här strider jag verkligen för att hon ska få all tänkbar uppbackning på rehabiliteringssidan så säger hon att hon inte ORKAR........
Att hon inte orkar höra ordet träning mer för då spyr hon..........
Att hon ska ge upp för hon lär väl inte komma hem före jul i alla fall.........

Fan jag stressar upp till sjukhuset VARJE dag.......Högst tre eller fyra gånger har jag INTE varit där på sex veckor men då har jag fixat så att någon annan är där........
Jag är aldrig hemma och struntar i allt annat för hennes skull............
Jag begär inget tack för jag gör det på eget bevåg och vill inte ge någon dåligt samvete men att tycka synd om sig själv och inte vilja kämpa när man verkligen HAR nåt att kämpa för gör mig riktigt förbannad..........

Förlåt men jag måste spotta ur mig det här så jag kan lämna det sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0